2024’e Uludağ’da veda eden Neslişah-Engin Altan Düzyatan ve ailesi yeni yıl sabahında piste çıkarak kayak yaptı. 2024’e büyük bir coşkuyla Uludağ’da veda eden Neslişah-Engin Altan Düzyatan çifti yeni yıl sabahında..
2024’e Uludağ’da veda eden Neslişah-Engin Altan Düzyatan ve ailesi yeni yıl sabahında piste çıkarak kayak yaptı.
2024’e büyük bir coşkuyla Uludağ’da veda eden Neslişah-Engin Altan Düzyatan çifti yeni yıl sabahında piste çıkarak kayak yaptı. Kızları Alara ve oğulları Emir Aras ile birlikte kaymayı çok seven Düzyatan Ailesi, sabahın ilk ışıklarıyla birlikte bembeyaz karın keyfini çıkardı.